Sayın Murat Şinikçi;
Bizlere göstermiş olduğun yakın ilgi ve alakadan dolayı sana teşekkürlerimizi sunarız, Seninde herşey gönlüne göre olsun.
Saygılarımla
24 Nisan 2009 Cuma
Sonunda Girya yı sallamaktan oluşan nasırlarımdan bir tanesini patlatadı, bu duyguyu tatmak bile harika, bu yazıyı okuyan benim hasta ruhlu biri olduğumu düşünebilir, elime baktıkça yaptığım skorlar ve harcadığım emek yada döktüğüm ter geliyor bu nedenden dolayı bu Duygu harika.Hiç denediniz mi 20 dk da 8 ton kaldırmayı. Bu duygu bir harika...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)