Bu canavarı kontrol etseydim, satıp R6 almazdım, acemiliğime geldi, fakat satmasaydım R6 ile tanışamazdım teşekkürler Honda 6ooF, Raceing makina kullanmak isteyen için çok ideal parasıda uygun. Bu arada biraz göbek varmış ozaman. Acemilik işte
Asfalt versiyonunu kullanmak isterdim fakat simülasyonu ile başladık, görüntüsü bile muhteşem, bence Subaru nunda Ewo nunda eline verir (anahtarını).
Selam herkese, Yeni oyuncağım Çok uğraştım fakat cillop gibi oldu son olarak eksoz unuda hallettim mi tamamdır. Arazi canavarı fakat aynı zamanda para canavarı. Olsun ama seviyorum beni mutlu ediyor.
13000 km yol yaptım, her metresinde zevk aldım ama hep korkarak üstüne oturdum, kontrol etmek çok zor, şakası yok. İnsanın dünyasını değiştirme yeteneğine sahip. Kullanıcılara tavsiye evlenmeden bu oyuncakla oynamayın.
Çok Beğenerek aldım, 500 km bindim fakat oyuna gelmişim, makinası dikişli çıktı, aynı üzüntü ile satmak zorunda kaldım. Onunla çok güzel günler geçirecektim kısmet değilmiş.
5 Mayıs 2009 Salı
İki tekerin tadı bir başka, Türkiye Cross Şampiyonası sıramı bekliyorum, Yarışı Sağsalim bitirdim.
Sporun Hertürlüsü, İyi arkadaş iyi alışkanlık yaratır. Kendinize wakit ayırın görün ki iyi alışkanlıklar edineceksiniz.
İlker Dolgun
Türkiye Girya Akademi
Arasıra da uçarım.
Eskişehir çok eğlenceli geçti, heyecanlandım,
İlgi alaka on numaraydı. Emeği geçen herkese
Teşekkürler.
Girya, Kettlebell
TGA (Türkiye Girya Akademi)
İlker Dolgun
2 Mayıs 2009 Cumartesi
1 MAYIS ESKİŞEHİR DEYİZ. AİLE İLE BİRLİKTE GELDİK, YOL GÜZELDİ, ÖZELLİKLE İKİTEKERLİ BİR ARAÇLA GELİNCE GÜZELLİK İKİ KATINA ÇIKTI. TDM 900 ÜN TADI BİR BAŞKA OLUYOR. KATILACAĞIMIZ ETKİNLİKLER MEVCUT, HEYECANLIYIM. TGA GİRYA, KETTLEBELL iLKER DOLGUN
24 Nisan 2009 Cuma
Sayın Murat Şinikçi; Bizlere göstermiş olduğun yakın ilgi ve alakadan dolayı sana teşekkürlerimizi sunarız, Seninde herşey gönlüne göre olsun. Saygılarımla
Sonunda Girya yı sallamaktan oluşan nasırlarımdan bir tanesini patlatadı, bu duyguyu tatmak bile harika, bu yazıyı okuyan benim hasta ruhlu biri olduğumu düşünebilir, elime baktıkça yaptığım skorlar ve harcadığım emek yada döktüğüm ter geliyor bu nedenden dolayı bu Duygu harika.Hiç denediniz mi 20 dk da 8 ton kaldırmayı. Bu duygu bir harika...