31 Mayıs 2009 Pazar


Bu canavarı kontrol etseydim, satıp R6 almazdım, acemiliğime geldi, fakat satmasaydım R6 ile tanışamazdım teşekkürler Honda 6ooF, Raceing makina kullanmak isteyen için çok ideal parasıda uygun. Bu arada biraz göbek varmış ozaman. Acemilik işte

Asfalt versiyonunu kullanmak isterdim fakat simülasyonu ile başladık, görüntüsü bile muhteşem, bence Subaru nunda Ewo nunda eline verir (anahtarını).

Selam herkese, Yeni oyuncağım Çok uğraştım fakat cillop gibi oldu son olarak eksoz unuda hallettim mi tamamdır. Arazi canavarı fakat aynı zamanda para canavarı. Olsun ama seviyorum beni mutlu ediyor.

16 Mayıs 2009 Cumartesi

Açık Hava Bol Gıda


Motocross Şampiyonası sırasında, acıkmış insani duygularımızı bastırmak için yaptığımız bir organizasyon. Soldan Sağa Burak, Ben ve Aykut.

Yamaha R6


13000 km yol yaptım, her metresinde zevk aldım ama hep korkarak üstüne oturdum, kontrol etmek çok zor, şakası yok. İnsanın dünyasını değiştirme yeteneğine sahip. Kullanıcılara tavsiye evlenmeden bu oyuncakla oynamayın.

TDM 850 Siyah


Çok Beğenerek aldım, 500 km bindim fakat oyuna gelmişim, makinası dikişli çıktı, aynı üzüntü ile satmak zorunda kaldım. Onunla çok güzel günler geçirecektim kısmet değilmiş.

5 Mayıs 2009 Salı


İki tekerin tadı bir başka, Türkiye Cross Şampiyonası sıramı bekliyorum, Yarışı Sağsalim bitirdim.

Sporun Hertürlüsü, İyi arkadaş iyi alışkanlık yaratır. Kendinize wakit ayırın görün ki iyi alışkanlıklar edineceksiniz.

İlker Dolgun

Türkiye Girya Akademi

Arasıra da uçarım.




Eskişehir çok eğlenceli geçti, heyecanlandım,
İlgi alaka on numaraydı. Emeği geçen herkese
Teşekkürler.
Girya, Kettlebell
TGA (Türkiye Girya Akademi)
İlker Dolgun




2 Mayıs 2009 Cumartesi

1 MAYIS ESKİŞEHİR DEYİZ. AİLE İLE BİRLİKTE GELDİK, YOL GÜZELDİ, ÖZELLİKLE İKİTEKERLİ BİR ARAÇLA GELİNCE GÜZELLİK İKİ KATINA ÇIKTI. TDM 900 ÜN TADI BİR BAŞKA OLUYOR. KATILACAĞIMIZ ETKİNLİKLER MEVCUT, HEYECANLIYIM.
TGA
GİRYA, KETTLEBELL
iLKER DOLGUN

Honda CRF 250 X

Gittiğin Yer Senindir.