ymh R6
14 Temmuz 2011 Perşembe
Ürgüp, GörEmi
Arkadaşlarım, Türkiye mizin nadide turistik bölgesi Kapadokya da bu güzellikleri yaşadım, Demirin tozunu Peri Bacaları nada bulaştırdım umarım hayırlı gelir. Biraz bizede Peri Bacası tozu bulaştı, fakat sağlık olsun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Honda CRF 250 X
Gittiğin Yer Senindir.
Bordum Hilton, GölTürkbükü,
Zaman Geçiyor...
(başlık yok)
Arasıra da uçarım.
"O" nun üzerine yok tabiki
Master
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder