16 Mayıs 2009 Cumartesi

Yamaha R6


13000 km yol yaptım, her metresinde zevk aldım ama hep korkarak üstüne oturdum, kontrol etmek çok zor, şakası yok. İnsanın dünyasını değiştirme yeteneğine sahip. Kullanıcılara tavsiye evlenmeden bu oyuncakla oynamayın.

1 yorum:

  1. Bir pazar gününü bu makinenin üstünde geçirmek çok zevkli.Tabiki arkada,ama dikkat edelim iki kişi top speed 264 km/h.O gün birde kendini bilmez bir bmw 3.20 d yi haşamat ettik.Zaten 16 plakalı olmasa haddini bilirdi ama neyseki bizim pilot sağlam.Burda co pilot un hakkını da yememek lazım.

    YanıtlaSil

Honda CRF 250 X

Gittiğin Yer Senindir.