ymh R6
31 Mayıs 2009 Pazar
Selam herkese, Yeni oyuncağım Çok uğraştım fakat cillop gibi oldu son olarak eksoz unuda hallettim mi tamamdır. Arazi canavarı fakat aynı zamanda para canavarı. Olsun ama seviyorum beni mutlu ediyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Honda CRF 250 X
Gittiğin Yer Senindir.
Bordum Hilton, GölTürkbükü,
Zaman Geçiyor...
(başlık yok)
Arasıra da uçarım.
"O" nun üzerine yok tabiki
Master
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder