ymh R6
31 Mayıs 2009 Pazar
Bu canavarı kontrol etseydim, satıp R6 almazdım, acemiliğime geldi, fakat satmasaydım R6 ile tanışamazdım teşekkürler Honda 6ooF, Raceing makina kullanmak isteyen için çok ideal parasıda uygun. Bu arada biraz göbek varmış ozaman. Acemilik işte
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Honda CRF 250 X
Gittiğin Yer Senindir.
Bordum Hilton, GölTürkbükü,
Zaman Geçiyor...
(başlık yok)
Arasıra da uçarım.
"O" nun üzerine yok tabiki
Master
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder